|
35 Registered (Aleksander Wiik, AndreasDrangevåg, Arild-J, Audun Tvedt, Bengt Kauserud, Frode Løtvedt, Geir Dyvik, Henri, Håkon S, Inge, Jon Fjelldal, JosteinØysæd, larsenv, Lene, luftkongen, Mikael Ulstrup, Nikolas @ Streamer, Nina-Beate, Oddvar Rasmussen, Ole-J, OysteinWalle, Pål H R, Pål T, Robert Haugen, RobertB, Rolf Dale, shama, SondreMN, stigs, telund, T_A_J, Walle, www.flyby-fester.no, Yellowbird™, ådri),
330
Guests and
24
Spiders online. |
|
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
1722 Members
15 Forums
7026 Topics
30909 Posts
Max Online: 478 @ I går kl 00:34
|
|
|
#30754 - 30/07/2010 02:37
Syncro med PPG
|
Medlem

Registered: 06/12/2001
Loc: Ulsteinvik, Sunnmøre
|
Heisann. Kom over videoen ACRO PARAMOTOR AT BASSE-HAM 2010 - Fly Products på justACRO.com ganske så estetisk må jeg si. Man trenger ikke å fly acro bare man flyr syncro så fanger det nok publikums oppmerksomhet. Har savnet å se tre eller flere utføre noen koordinerte regisserte svinger på Voss under Veko. Acro er jo kult å se på, men om noen gjør noen svinger synkront så er det etter min mening like kult. Kunne ikke noen prøvd å fått øvd inn et lite program til neste år? Optimistisk hilsen -Mickey- 
|
|
|
|
#30764 - 31/07/2010 22:15
Re: Syncro med PPG
[Re: Øystein K.]
|
Medlem

Registered: 06/12/2001
Loc: Ulsteinvik, Sunnmøre
|
For ordens skyld. Det jeg mente og fortsatt mener er at om man skal imponere publikum så er det etter min personlige mening kun de som flyr acro som vet hvor vanskelig en gitt øvelse er og blir tilsvarende imponert over det. Det som gjør at publikum lar seg rive med er show. Om tre eller flere piloter bare gjør synkrone wingovers eller 360'er så er jeg sikker på at publikum synest det kan se råere ut enn om en PPG-pilot gjør noen halsbrekkende øvelser. Det er ikke mange publikummere som klarer å skille acro-øvelser fra problemer i luften. Så fort noe blir gjort synkront er det hevet over enhver tvil at dette er tilfeldig. Det jeg mener er at man trenger ikke legge listen så høyt at enkelte som kunne vært med å laget et helt enkelt men likevel fantastisk show lar være fordi det høres for acro ut. Do you catch my drift? Det finnes jo masse kule formasjoner og formasjonsendringer som gutta med utskytningssete flyr som like godt kan flyes med PPG. Og om man gjør noe jeg har forkjærlighet for når det gjelder å gjøre litt ekstra for publikum så hiver man på litt røyk  Ja til PPG oppvisninger av den enkle men virkningsfulle sorten. -Mickey- 
|
|
|
|
|